Close this search box.

Skødstrup Sportsforening

Om foreningen

Skødstrup Sportsforening består af otte underafdelinger; til højre kan du se hvilke, og samtidig gå direkte til de respektive hjemmesider.

Foreningen består af et forretningsudvalg (FU) på min. 5 personer, som står for den samlende funktion og driften af sportsforeningen. FU er også en del af hovedbestyrelsen (HB), der ligeledes består af alle afdelingsformænd.

Skødstrup Sportsforning holder til i Midtpunktet (Hal 1) Skødstruphallen (hal 2), Skødstrup Skoles gymnastiksal, Kaløvigskolens gymnastiksal, fodboldbanerne ved Lærkebakken og Sibirien, samt Studstrup Idrætsanlæg.

Skødstrup Sportsforening kan føre sin historie helt tilbage til 1868, men det var først i 1942 (12. november), at den nuværende struktur for Skødstrup Sportsforening blev etableret.

Om foreningen

Skødstrup Sportsforening består af 8 underafdelinger; til venstre kan du se hvilke, og samtidig gå direkte til de respektive hjemmesider.

Skødstrup Sportsforning holder til i Skødstruphallen, Skødstrup Skoles gymnastiksal, Kaløvigskolens gymnastiksal, fodboldbanerne ved Lærkebakken og Sibirien, samt Studstrup Idrætsanlæg.

Århus Kommunes netop vedtagede budgetforlig lover en ny sportshal/idrætsfaciliteter i Skødstrup, så der venter Skødstrup Sportsforening en spændende udfording de kommende år. Følg med i arbejdet her på hjemmesiden.