Close this search box.

Jimmi Skov

Jimmi_skov@hotmail.com

2962 2012

Derudover består bestyrelsen af formændene for de enkelte afdeling.

Kontakt oplysningerne findes under den enkelte afdeling.

Relaterede artikler

Peder og Inge Lisbergs søn Jesper Lisberg har taget dette billede fra en af de mange ture, som ægteparret fra Studstrup har haft i selskab med deres jolle. Her er parret på Kalø Vig, tæt på Vosnæs Pynt. (Foto Jesper Lisberg)
Sport & Fritid

En dag skal man give den videre

Kan man godt have et ret nært forhold til sin jolle? For os ikke-bådejere kan det lyde en lille smule mærkeligt, men der hører en historie med, hvis det nu er en Lynæs-jolle, man har haft i næsten 50 år.

Sport & Fritid

Stor opbakning til Skødstrup Tennisklub

Vi har haft et forrygende første halvår i Skødstrup Tennisklub med stor fremgang i medlemstallet.
Det skyldes først og fremmest de mange nye aktiviteter, som klubbens ildsjæle har sat i søen.

Børn og unge

Spejderne får endelig tag over hovedet

Et stort telt og en bålhytte sikrer, at FDF-spejderne igen kan få ly for vejr og vind.
Efter mere end halvandet år under åben himmel får FDF spejderne i Løgten Skødstrup endelig læ for vind og vejr.